tisdag 27 oktober 2009

true colors

helgen har varit supermys på alla sätt.
fredagen bestod av lite rensning på emils fd rum, lite nattuksbord montering och så. kvällen avslutades med idol och tidigt i säng.

lördagen var det familjejakt, första drevet höll jag på att frysa ihjäl, andra drevet hade knappt hunnit börja förrän ett skott hörs, ett skrik som jag aldrig hade hört förut och alla stelnade till. det var felix som självklart inte hade någon radio med sig och emil skriker i radion : det måste vara felix, ring honom och säg åt honom att inte skjuta igen! boom ett skott precis efter och emil skriker åt mig att gå ut till vägen igen, jag frågade honom efter varför jag skulle göra det och det hade han ingen riktigt bra förklaring till. haha felix hade iaf fått in ett litet hagelskott i bockens rumpa men allt gick bra!
skulle även jaga lite änder men dem var för feta för att lyfta ifrån sjön.
på kvällen blev det trerätter, vin och rundpingis hos fam palmer, mycket trevligt.

söndag var det flytt av rum som gällde, emil kunde bara koncentrera sig på sin "trasiga" dator som på kvällen funkade ingen så jag fick dras med en sur och grinig pvän. skulle egentligen åka hem med fem tåget men seperationsångesten kom och jag sov kvar till igår, dock åkte emil iväg till sthlm vid 4 på morgonen men det gick!

snart ska jag in till tandläkaren, om jag inte får ett datum på rälsuttagning snart blir jag suuur!

/M.

Inga kommentarer: