onsdag 21 oktober 2009

bad romance

dagen går inte att sätta ord på. men ganska galen.
det är så kul att se oss på våra PA lektioner, alla är inloggade på facebook, och alla gaddar alltid ihop sig för att tracka någon för dagen. idag blev det matilda och cissis tur!
skrev även ett fint hejdå brev till matilda med lite fina bilder för idag åker hon zanzibar, hur lyxigt låter inte bara zanzibar?
nu kom jag på varför jag har så stora assosiationer till det, b-bella brukade ju käka där när jag besökte hennes blogg då & då förr.

jag borde läsa igenom svC skriftliga- test grejen för det ska vara gjort med två refererade texter till på fredag och imorgon hinner jag inte. Efter skolan blir det middag hos mormor sen är det föreläsning med Paulo Roberto på kvällen. ska bli intressant!
nej svenska nu martina! efter lite lady gagas nya låt bad romance, blivande partylåt?

/M.

Inga kommentarer: