lördag 3 oktober 2009

Igår kom jag till Emil och direkt blev det en fika!
Åkte sen hem till honom en sväng men vände ganska direkt och åkte hem till Gustav och Malin där det blev pizza och Johan Falk, helt ok film!
Ska bli grymt kul att åka till götet med dem den första helgen jag får gå ut!
Är tydligen någon dansgrej i skandinavium som Gustavs farbror har arrangerat!

Just nu sitter jag och pluggar lite marknadsföring. Eller nej okej, inte längre. Nu blev det för mycket saker som kom och störde. Min pojk är ute i skogen och ränner men han kommer förhoppningsvis hem om någon timma. Vad vi gör av dagen vet jag inte än men något mys blir det nog garanterat!

Dagarna i västergötland/småland var förövrigt super! Hur roligt som helst och som vanligt känns det som så blir det alltid jag som blir fattigast. men fick finfina saker iaf! jag är supernöjd!

Nu ska jag vänta på min pöjk, sen kanske det blir lite thailands planerande vem vet?
Idag är det ju bara 9 veckor till vi lämnar Sverige för två veckor på Koh Samui. Det kommer bli bäst!

/M.

Inga kommentarer: