söndag 13 juni 2010

Jag börjar seriöst bli gammal. Jag ska berätta varför.
Jag önskade mig i princip bara glas och porslin i studentpresent och fick väldigt mycket sånt, blev så oerhört rörd över hur otroligt mycket fint jag fick! Champagneglas, martiniglas, enorma vinglas, vaser osv. Men det var tre saker jag tyckte extra mycket om, min nya lilla laptop av mami o papi, en thomas sabo ring av emil och ett stort helt underbart uppläggningsfat från mateus.
Sen har jag och emil börjat titta på bostadsrätter, ni vet med kontantinsats, räntor och amortering. Har hittat två helt underbara i Strängnäs dit vi planerar att flytta, nyrenoverade, fräscha badrum och sjöutsikt! Ska bara fixa ett jobb åt mig sen är sparandet igång! Vuxet att sitta och inredningsplanera när man sitter på hemnets hemsida.
Om en vecka börjar iaf sommarjobbet, känns hur bra som helst och jag är säker på att jag kommer stortrivas!

/M.

Inga kommentarer: