måndag 17 januari 2011

love story

Bror skulle till Gustav och Gustav hade precis träffat en tjej, han ville inte lämna fiket de satt på och när han inte ville komma ut efter en kvart började vi bli lite iriterade på honom och jag tänkte att vad är det för tjej som inte låter honom gå?!
Detta par åkte vi sedan till göteborg med och något växte fram, något som får mig att leva lite mer.Denna tjej som Gustav träffade är en av de underbaraste människor jag någonsin träffat, Malin. Världens finaste Malin. Jag kan inte i ord beskriva vad jag känner för den tjejen, men jag gör det ändå i ett blogginlägg, ett inlägg jag kan gå tillbaka till i framtiden för att minnas.

Vi har gjort mycket tillsammans med våra pojkvänner. Badat i Nyköpings skärgård, varit i Göteborg, julmarknad på Liseberg, vi har varit i Umeå tillsammans, vi har ätit och druckit mycket alkohol tillsammans, vi har åkt flotte och fiskat, vi har gråtit och vi har skrattat.

Det finns ord och uttryck som bara vi förstår, som jag alltid kommer komma ihåg.
Denna Malin har nu farit till Spanien för ett halvår. Men jag tänkte inte på det speciellt mycket innan hon åkte, jag kunde inte. För om jag gjorde det blev jag stressad och fick halvt panik. Hon är den som förstår mig ut och in och jag tror nog jag förstår henne väldigt bra med.

Malin, du är värld hela himlen och jag älskar dig, tusen varv runt jorden och tillbaka igen.

Jag ska straffknulla dig din jävel, den som ger sig in i leken får leken tåla.
Nej, nu mår jag dåligt.
Jag vet att hon förstår.
Always and forever, never forget.

/M.

1 kommentar:

Malin sa...

Fan nu började jag böla. Jag älskar dig så himla mycket. Du har rätt du förstår mig inifrån och ut, jag älskar dig så himla mycket. Till månen och tillbaka. Visst jobbar du på IKEA? PUSS ÄLSKLING