söndag 31 januari 2010

mys/jobb helg

fredagskvällen som var tänkt som en myskväll med pvän blev inte riktigt av, tåget var ganska grovt försenat för att inte överdriva och eftersom att jag skulle upp och jobba morgonen efter fick jag gå till sängs själv, han kom dock lite senare med taxi och kröp ner.
tidig lördag morgon ringde klockan, jag åkte in och jobbade men blev klar snabbt och kunde åka hem till en emil som fortfarande sov, jag tittade ut min SATC box, sen åt vi frukost och åkte in till linköping, blev lite shopping iaf, en kofta, två tshirt/klänningar och en underbar svart klänning och allt det för ynka 325 kronor, pojkvännen köpte kängor till det militära och vi åt senare lasagne/ ceasarsallad på waynes.
Kvällen blev till att lovis ville åka och sola så det blev det, kvällen spenderades under en filt vid tv:n.
idag har jag också jobbat och bara myst med emil, han ska vara i fält i 10 dagar from imorgon så försökte ge honom lite extra kärlek och såg till att han åt mycket!

/M.

Inga kommentarer: