söndag 27 september 2009

järnbröllop

Idag var vi i mantorp för att fira gammelmormor och gammelmorfar på deras 70(!!!!!!!) åriga bröllopsdag. Det är vad jag kallar kärlek! Fy vad fint!
Igår var det paket byte, ett års present. Emil vet minsam hur man ska charma mig!
Det blev två Thomas Sabo berlocker och en kofta, ska dock lämna tillbaka den och beställa hem en från asos ist! :) tack hjärtat!

Har nu åkt på en riktig förkylning så kommer vara hemma imorgon och kurera mig lite.
Men med en trygg och varm famn att sova i så gick febern över.
Annars har det varit jobb i helgen, blir spännande vad lönelappen säger om ca tre veckor!

Nu är det Hitch på trean har för mig jag var på bio och såg den för ett antal år sen! Har för mig den skulle vara helt ok! Så det blir det nu med lite gurkstavar med dipp, vitlök givet. Ingen som ska träffa eller pussa mig imorgon! mohaha!

/M.

Inga kommentarer: