onsdag 17 juni 2009

it started out with a kiss


dagen har varit mysig. Men fasen vad segt det var att gå upp halv 9 imorse! Hur tusan kommer det gå när jag ska upp klockan FEM på måndag och i fyra veckor framåt, men fick reda på lönen idag och den var skapligt över förväntan så jag antar att jag får bita ihop även om ja vet nu att jag kommer gnälla massor om det. stackars emil! Men imorgon kommer pojken till mig och fasen vad jag saknat honom! Träffade även midsommar värden idag och det kommer bli så mys! långbord, nubbe och sånger. Blir nog mest klassfolk men absolut inte mig emot! Och jag vet att jag halvt lovade cissi att springa ikväll, men jag får faktiskt göra det imorgon! Imorgon lovar jag att göra det!


Jag älskar dig!


/M.

1 kommentar:

cissi sa...

martyy, hoppas verkligen du springer ikväll! annars är du busig :) <3